
Texel in de winter is rauw en ruig. Het landschap kleurt vuilgeel en bruin, de wind schuurt de aarde. Als de zon wegzinkt in de staalblauwe golven, wordt het koud. Het gaat harder waaien, je proeft zilte lucht. Helmgras buigt voorover, meeuwen schieten krijsend langs de wolken... En dan weet je dat het tijd is voor zo'n fijn Texels winterbiertje. Binnen, waar het lekker warm is.
1 opmerking:
dit noem ik nou een echt goed stukje tekst!
Een reactie posten