Ja, ja, ik ben allang weer thuis. Alleen is het een tikje hectisch, zodat ik weinig tijd heb voor dit onvolprezen blogje. Ik ben nog steeds in verwoed gevecht met hypotheekmannetjes, al hoop ik wel dat dit de laatste week is. Ik heb mij er gewoon bij neergelegd dat ik genaaid word, dat scheelt veel gedoe. Al kan ik mij nog steeds opwinden dat elk 'ultiem aanbod' waar 'echt geen ruimte meer in zit' altijd nóg scherper kan. Dat bewijst maar dat elk mannetje gewoon zoveel mogelijk geld wil verdienen in plaats van mij de scherpste hypotheekofferte voor te schotelen. Ach, er komt een dag dat gerechtigheid zal geschieden...
De rest van de tijd vul ik met de voorbereiding op een snood plan, dat eind deze maand geopenbaard zal worden. Het wordt leuk. Heel leuk. En ik knaag aan een enorme berg chocoladerepen die ik overhield na een opruiende thema-avond bij een studentenvereniging. Als je ook een stukje wil, moet je snel zijn.
2 opmerkingen:
Iets zegt me dat het snode plan en die berg chocoladerepen niet helemaal samengaan. Maar ik kan het mis hebben.
slecht 1x genaaid, valt wel mee toch. Neem dan dubbel genaaid, dat houdt beter
Een reactie posten